برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

تعریف دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی چیست ؟

ما تمام زیر ساخت های کسب و کار شما را فراهم ساخته ایم . از این پس شما فقط به کسب کار خود بیاندیشید . یک دفتر کار همراه برای مدیریت کسب کارتان , یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان , یک پنل ارسال پیام تلگرام و یک پنل ارسال SMS برای تبلیغ کسب و کارتان .

خوب , فقط کافیست شروع کنید ...


مزایای دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی :

بسیار کوچک.

بی نیاز از شارژ ماهیانه.

امکان دریافت و ارسال فکس.

امکان ضبط کامل یا ضبط بخشی از مکالمات .

امکان ارائه انواع گزارشات پیشرفته از تماس ها.

امکان تعریف منشی هوشمند به صورت چند مرحله ای.

امکان پاسخگویی بدون هزینه دایورت زمان حضور در محل خطوط.

امکان تعریف ساعت کاری تا در زمان استراحت کسی مزاحم شما نشود.

امکان تعریف بی نهایت داخلی که هر کدام می توانند تلفن ثابت یا همراه باشند.

توانایی کنترل صف تلفن های ورودی (در دستگاه های پر ظرفیت این امکان وجود دارد).

و صد ها قابلیت دیگر با دفتر کار مجازی فراهم می شود .


 

ادامه مطلب ...

خلق برند موفق


سه روش موثر جهت ایجاد برند موفق :

مقوله برندسازی می­بایست در کلیه طرح­های کسب­ وکار علاوه بر سایر بخش­ها مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت، این مقاله چگونگی بکارگیری برند را به شیوه استراتژیک و از طریق شرکت موردنظر در طی زمان تعیین می­کند.

بطور کلی، استراتژی موفق برندسازی همواره نشان­ دهنده یک یا دو خصوصیت بارز از محصولات یا خدمات است، که اهداف نهایی شرکت را توصیف می­کند و پیرو آن نیز مشتریان نهایی محصول یا خدمات نامبرده را مشخص می­سازد. درنتیجه این موارد، مهم­ترین برنامه کاری برای شرکت و مشتریان آن فراهم می­گردد. جای هچگونه نگرانی نیست. خلق هرگونه استراتژی برندسازی به آن اندازه که تصور می­کنید پیچیده نیست. در این بخش به معرفی مراحل آن خواهیم پرداخت:

 

ادامه مطلب ...

معرفی کامل برندینگ


اگر بخواهیم دلایل پیشرفت یک سازمان را ارزیابی نماییم ، میتوانیم به وضعیت برند آن سازمان توجه نماییم که آیا محصولات این کارخانه یک برند شناخته شده است یا خیر ؟ بازخوردها در رابطه با برندش چگونه بوده است ؟ 

برندسازی یا برندینگ (Branding) پروسه ایی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می­شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول ، خدمت و ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است ، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه مشتری بدانند که این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه­ گذاری در آینده است . برندینگ استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند.

 

ادامه مطلب ...