برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شروع پروسه برند سازی موفق 2

در مرحله قبل در مورد گام های ابتدایی شروع پروسه برندینگ بحث و گفتگو شد . در این مقاله قصد داریم به گام های بعدی پروسه برندسازی موفق بپردازیم .

پنجمین گام : طراحی لوگو و نشانه

لوگو در حقیقت تصویری از برند شما در ذهن افراد ایجاد می نماید . طراحی لوگو و خلق یک طرح گرافیکی زیبا برای آن می تواند اعتبار و هویت معتبری به برند ببخشد . طراحی لوگو با رعایت اصول و ضوابط تعریف شده اثربخش خواهد بود . بعنوان مثال درج نام برند و نام تجاری در لوگو و نشانه ، عدم کپی برداری ازلوگوهای موجود نکاتی هستند که در طراحی لوگو و نشانه می بایست مد نظر قرار گیرد .

 

ششمین گام : ایجاد تفاوت

متفاوت سازی ، مورد قابل توجهی در پروسه برندینگ می باشد . که در این مرحله مشخص می گردد که محصولات و خدمات ارائه شده به مشتری  همچنین لوگو طراحی شده ، وب سایت طراحی شده ، استراتژی بازاریابی مدون شده چه تفاوتهایی نسبت به سایر رقبا دارد . که خلق این تفاوت ها موجب می شود که مشتری گرایش بیشتری به شما نسبت به سایر رقبا داشته باشد .


هفتمین گام : شروع کننده

محصول و خدمات شما اگر به عنوان اولین ارائه کننده باشد باعث تصویرسازی برند شما به جای کالا و خدمت شما در ذهن افراد خواهد شد. ممکن است بارها دیده باشید که مردم بجای نام محصول و یا کالای خاص از نام برند تولیدکننده آن محصول استفاده می نمایند بدلیل اینکه عموم مردم آن محصول را به واسطه آن برند می شناسند و این امر موجب می شود نام برند به جای نام محصول در ذهن افراد باقی بماند .


هشتمین گام : طراحی وب سایت

طراحی وب سایت قدمی در جهت رشد برند شما در دنیای مجازی خواهد شد و مفهوم وب برندینگ را پیاده سازی می نماید. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اکثریت افراد جامعه به اینترنت و دنیای مجازی ، عدم طراحی وب سایت نشانگر بازاریابی اینترنتی ضعیف کسب و کار شما می باشد ، بدین منظور مقوله طراحی وب سایت را به روشی اصولی طرح ریزی نمایید . طراحی قالب گرافیکی حرفه ای ، انتشار محتوا در حوزه کسب و کار شما ، درج لوگو و نشانه ، درج اطلاعات لازم و کافی در خصوص محصولات و خدمات ، درج اطلاعات تماس ، استفاده از رنگ بندی خاص و متناسب با لوگو در قالب سایت ، تمامی آیتم هایی می باشد که در اصول طراحی سایت می بایست مورد توجه قرار گیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.