برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شروع پروسه برند سازی موفق 3


در قسمت 1 و 2 در رابطه با اقدامات ابتدایی پروسه برندسازی به صورت مفصل بحث شد . در این قسمت به گام های نهایی این مقوله می پردازیم .


نهمین گام : تبلیغات بنری در وب سایت های معروف

تبلیغات در حقیقت روشی جهت شناساندن برند و هویت سازمان تجاری شما به عموم مردم می باشد. بنرها ، تبلیغات متنی ، رپورتاژ آگهی و ... روش های تبلیغاتی در دیگر وب سایت ها می باشد که هدایت گر کاربران به سمت سایت شما می باشد همچنین کاربران را با برند شما آشنا می سازد همچنین محصولات و خدمات شما را به دیگران معرفی می نماید . لازم به ذکر است که بنرهای متحرک توجه عموم را جلب می نماید و همین قدم که کاربران با برند شما که در تبلیغات استفاده شده روبرو می گردند عملکرد پروسه برندینگ را بسیار کمک می نماید .

 دهمین گام : شبکه های اجتماعی

با توجه به این موضوع که شبکه های اجتماعی قادرند میلیون ها نفر از کاربران دنیای مجازی را گرد هم آورند می توان از آنها به عنوان ابزاری  قدرتمند در حوزه برندینگ استفاده نمود . در برندینگ هر کانالی که تعداد افراد بیشتری را به خود جذب نماید قادر به اثرگذاری بیشتر در پروسه برندینگ هستند .


یازدهمین گام : رسانه های مردمی

رسانه های مردمی و اجتماعی به علت اینکه میلیون ها و میلیاردها مخاطب عمومی دارد به عنوان قدرتمندترین ابزار برندینگ شناخته می شود. مانند : رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، مجله . تمام آنها به عنوان رسانه مردمی و اجتماعی شناخته می گردند که هر کدام تاثیرگذاری متفاوت نسبت به دیگری دارد .


دوازدهمین گام : برندینگ حرفه ای

فرض کنید سازمان شما محصول و خدمات  خاصی را تولید و ارائه می نماید که مخاطب و مشتری خاص خود را هم دارد . در نتیجه برندینگ عمومی برای تمامی افراد برای برند شما که فقط قشر خاصی مخاطب دارد عملا مفید فایده نخواهد بود . از این جهت تبلیغات و پروسه برندینگ متناسب با نوع مخاطب خود انتخاب نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.