برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

طراحی دوباره لوگو و پیامدهای آن


طراحی دوباره لوگوی کمپانی همیشه با موفقیت و رضایت مشتریان همراه نبوده به همین دلیل باید حساسیت خیلی زیادی در طراحی مجدد لوگو به خرج داد حتی بیشتر از طراحی اولیه . در این مقاله به یک سری از کمپانی های بزرگ و مطرح دنیا می پردازیم که در دو سال اخیر با بروز آوری لوگوی خود با شکست و عدم رضایت مخاطبان  مواجه شده اند ، اشاره می نماییم :


1. Yahoo :

کمپانی بزرگ یاهو که امروز اکثر افراد آن را می شناسند با طراحی مجدد لوگو خود مخالفت بسیاری از طراحان بدلیل عدم وجود شور و نشاط و هیجان را بدنبال داشت . 




2. WWE :

به هم ریختگی ، شلوغی و خطوط شکسته و تیز که نشان از قدرت و هیجان داشت در لوگوی قدیمی این کمپانی نسبت به لوگو جدید چشم نواز تر و کاربر پسند تر بود .




3. Reebook :

در نگاه اول به لوگو این کمپانی تلقی می شود که دو کمپانی آدیداس و Nike Swoosh با یکدیگر ادغام گردیده اند و فقط با نام Reebook در کنار لوگو این حس دور می گردد .




4. Oxford Dictionary :

یکی دیگر از سازمان هایی که با تحول در لوگوی خود با شکست مواجه گردید Oxford Dictionary بود که در این راستا اعتبار خود را از دست داد . طراحی لوگو این سازمان یادآور رنگ توییتر و لوگو کمپانی بزرگ Target می باشد .



بسیاری دیگر از کمپانی ها مانند Monster ، AirBnB ، JCPenny ، Black and Decker ، Deviantart و ... از جمله کمپانی هایی هستند که با بروز آوری لوگو و نشان تجاری شان با شکست روبرو گشتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.