طراحی دوباره لوگوی کمپانی همیشه با موفقیت و رضایت مشتریان همراه نبوده به همین دلیل باید حساسیت خیلی زیادی در طراحی مجدد لوگو به خرج داد حتی بیشتر از طراحی اولیه . در این مقاله به یک سری از کمپانی های بزرگ و مطرح دنیا می پردازیم که در دو سال اخیر با بروز آوری لوگوی خود با شکست و عدم رضایت مخاطبان مواجه شده اند ، اشاره می نماییم :
1. Yahoo :
کمپانی بزرگ یاهو که امروز اکثر افراد آن را می شناسند با طراحی مجدد لوگو خود مخالفت بسیاری از طراحان بدلیل عدم وجود شور و نشاط و هیجان را بدنبال داشت .
2. WWE :
به هم ریختگی ، شلوغی و خطوط شکسته و تیز که نشان از قدرت و هیجان داشت در لوگوی قدیمی این کمپانی نسبت به لوگو جدید چشم نواز تر و کاربر پسند تر بود .
3. Reebook :
در نگاه اول به لوگو این کمپانی تلقی می شود که دو کمپانی آدیداس و Nike Swoosh با یکدیگر ادغام گردیده اند و فقط با نام Reebook در کنار لوگو این حس دور می گردد .
4. Oxford Dictionary :
یکی دیگر از سازمان هایی که با تحول در لوگوی خود با شکست مواجه گردید Oxford Dictionary بود که در این راستا اعتبار خود را از دست داد . طراحی لوگو این سازمان یادآور رنگ توییتر و لوگو کمپانی بزرگ Target می باشد .
بسیاری دیگر از کمپانی ها مانند Monster ، AirBnB ، JCPenny ، Black and Decker ، Deviantart و ... از جمله کمپانی هایی هستند که با بروز آوری لوگو و نشان تجاری شان با شکست روبرو گشتند .