برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

طراحی سایت و پورتال سازمانی

طراحی سایت و یا طراحی پورتال

طراحی سایت و یا طراحی پورتال

امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , طراحی سایت و داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که تیم با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت و پورتال را در اختیار شما قرار می دهد لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شما از طراحی سایت و یا طراحی پورتال بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده را عودت داده می شود .

 

 


بهترین طراحی سایت , بهترین طراحی پورتال و کمترین هزینه

بهترین طراحی سایت , بهترین طراحی پورتال و کمترین هزینه

با در اختیار داشتن طیف وسیعی از امکانات و انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت و یا طراحی پورتال , این قابلیت فراهم است تا متناسب با بودجه مورد نظر شما حرفه ای ترین طراحی سایت و یا طراحی پورتال در اختیارتان قرار گیرد , لازم به ذکر است پس از پایان طراحی سایت و یا طراحی پورتال خود اگر از طراحی به هر دلیلی رضایت نداشتید , تمام وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد .



طراحی سایت یا طراحی پورتال

طراحی سایت یا طراحی پورتال ؟

در اغلب اوقات معنا و مفهوم طراحی سایت با طراحی پورتال به یک مفهوم معنا می گردد در صورتی که حقیقت امر چیز دیگریست , هدف از طراحی پورتال سازماندهی و مدیریت اطلاعات , اسناد و مدارک سازمانی و همچنین تعریف دسترسی های مختلف برای افراد جهت دستیابی به اطلاعات می باشد و هدف از طراحی سایت معرفی خدمات و یا کالا و ... به بازار مشتریان می باشد . از دیگر خدمات گروه های مهندسی طراحی پورتال سازمانی برای سازمان های دولتی و خصوصی می باشد .



طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

امروزه با توجه به روند رو به بالای جمعیت و افزایش ترافیک و آلودگی هوا , کمتر کسی جهت خرید یک سری از کالا ها و ملزومات مصرفی به خارج از منزل و جستجو در بازار می پردازد و اکثریت در دنیای مجازی کالای خود را بررسی و انتخاب می نمایند . یک طراحی سایت مناسب می تواند کالای شما را به بهترین نحو به مشتریان عرضه نماید .



طراحی سایت و بهینه سازی سایت و سئو

طراحی سایت و بهینه سازی سایت و سئو

یکی از راهکار هایی که باعث افزایش درآمد کسب و کار می شود افزایش بازدید کننده و مخاطب وب سایت تان می باشد که تیم مهندسی با تکیه بر تجربه و دانش خود در زمینه طراحی سایت , برنامه نویسی و بازاریابی آنلاین می تواند در جهت افزایش مشتریان تان در حیطه بازاریابی آنلاین کمک به سزایی داشته باشد . این کمک رسانی منجر به بالا آمدن نام کالا و یا خدمات شما در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو می شود , البته باید صبور باشید تا جایگاهی همیشگی و مطمئن در نتایج اول گوگل برای شما حاصل گردد .



طراحی سایت و طراحی واکنش گرا

طراحی سایت و طراحی واکنش گرا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اشباع شدن دستگاه های هوشمند مانند موبایل , تلویزیون , تبلت و ... و قابلیت اتصال هر کدام به دنیای مجازی و اینترنت طراحی سایت و طراحی پورتال باید به گونه ای باشد که در هر کدام از این دستگاه های هوشمند به بهترین شکل قابل نمایش باشد . البته به اعتقاد ما , طراحی های واکنش گرا دیگر یک امتیاز محسوب نمی شوند بلکه عدم طراحی واکنش گرا یک امتیاز منفی در طراحی سایت و یا طراحی پورتال محسوب می گردد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.