برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ 360 درجه


استراتژی های برندینگ ، ملزم به بررسی و شناسایی دقیق فرصت های بوجود آمده در کسب و کار است . هنگامی که به بررسی جامع برندینگ می پردازیم به کلمه برندینگ 360 درجه می رسیم . در حقیقت برند تصور حقیقی از فعالیت هایی می باشد که تجارت شما از خود به نمایش می گذارد . یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند در برندینگ 360 درجه می تواند حافظ تمامی روشها و الگوهای لازم در کسب موفقیت در اهداف برنامه ریزی شده برای برند می باشد . 

موضوع مهمتر دیگری که در این بحث وجود دارد این می باشد که علم برندینگ یک دانش تخصصی است و مدیران کسب و کارها حتما نباید در مورد در این زمینه متخصص باشند . برنامه ریزی در برندینگ 360 درجه می تواند شامل نظارت بر اموری مانند طراحی های گرافیکی ، ارتباط با مشتری ، بسته بندی ، ایجاد سبد محصولات و . . . می شود . استراتژی های جامع برندینگ 360 درجه باید منعطف، قابل دستیابی، فنی، دارای ویژگی های نظارتی برنامه ریزی شده و یکپارچه باشد .هویت اصلی برند و اهدافی که یک برند دنبال می کند باید در یک مسیر باشد. البته باور به این موضوع که چرخه فروش، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات از یک دیگر جدا نبوده و تمامی این برنامه ها در راستای به اتمام رساندن و نتیجه گرفتن از برنامه های بازاریابی می باشد کار را راحت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.