برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ کارفرما


مینچنگتون یکی از کارشناسان صاحب نظر در امر بازار یابی بر این نظر است که نیمی از موفقیت برندینگ هنر و نیمی دیگر را علم تشکیل می دهد که شامل جذب ، به کارگیری و حفظ تلاش‌هایی است که با هدف بهبود تصویر کلی شرکت صورت می گیرد . و اهداف برندینگ را به صورت زیر بیان می نماید :

  

  • حس مالکیت باید میان کارکنان رواج یابد که موجب احساس خوشایند آنها شده و مزایای پیوستن به سازمان را برای مخاطبین تشریح نمایند؛ که در نتیجه مناسبترین متقاضیان برای سازمان جذب می‌ گردند.
  • به طور مستمر محیط بیرونی سازمان رصد گردد و از نگهداری صحیح برند اطمینان حاصل گردد؛
  • برای شرکت، شخصیتی عام تعریف گردد و فرهنگ‌، سبک مدیریتی، برنامه‌های کاری‌ و فرصت‌های موجود برای رشد در سازمان را تبیین گردد؛ که این امر موجب می گردد که محصولات و برند شرکتی با برند استخدام همراستا ‌شوند؛


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.