برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

رنگ ها در طراحی لوگو


در دنیای برندینگ و طراحی لوگو ، از رنگهای مختلفی می توان استفاده نمود . اما برند کمپانی های متفاوت با سالهای اخیر موجب شده که انتخاب رنگ ، محدودتر شود . بعنوان نمونه زمانی که شما قصد استفاده از رنگ گرم در طراحیتان را دارید  ، اولین ایده ای که به ذهنتان خطور می نماید نارنجی کاترپیلار یا قرمز وینیستونی ی باشد . آیا تا به حال به علت این موضوع فکر کرده اید ؟

  ادامه مطلب ...

فرآیند تحقیقات بازاریابی


معنی لغوی تحقیق یعنی بررسی کامل موضوع به گونه‌ای منظم و مدون و بر اساس روشهای آماری ، دیداری و ... که به منظور کسب اطلاعات یا کشف اصول وابسته به آن صورت می پذیرد . با توجه به این تعریف ، تحقیقات بازاریابی از روش های بصری ، منظم و مدون که از طریق آن اطلاعات لازم و مناسب جهت تصمیم‌گیری مدیر بازاریابی فراهم می آید.

 

ادامه مطلب ...

برندینگ 360 درجه


استراتژی های برندینگ ، ملزم به بررسی و شناسایی دقیق فرصت های بوجود آمده در کسب و کار است . هنگامی که به بررسی جامع برندینگ می پردازیم به کلمه برندینگ 360 درجه می رسیم . در حقیقت برند تصور حقیقی از فعالیت هایی می باشد که تجارت شما از خود به نمایش می گذارد . یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند در برندینگ 360 درجه می تواند حافظ تمامی روشها و الگوهای لازم در کسب موفقیت در اهداف برنامه ریزی شده برای برند می باشد . 

ادامه مطلب ...

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی در حقیقت یک مرکز تلفن بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی تقریبا بی نیاز می سازد . البته این دستگاه جایگزین بسیار مناسب دستگاه های سانترال فعلی نیز می باشد . امکانات دفتر کار مجازی را در ذیل لیست نموده ایم .

  ادامه مطلب ...

طراحی دوباره لوگو و پیامدهای آن


طراحی دوباره لوگوی کمپانی همیشه با موفقیت و رضایت مشتریان همراه نبوده به همین دلیل باید حساسیت خیلی زیادی در طراحی مجدد لوگو به خرج داد حتی بیشتر از طراحی اولیه . در این مقاله به یک سری از کمپانی های بزرگ و مطرح دنیا می پردازیم که در دو سال اخیر با بروز آوری لوگوی خود با شکست و عدم رضایت مخاطبان  مواجه شده اند ، اشاره می نماییم :

ادامه مطلب ...