برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برندینگ

در بازار کسب و کار امروز و تنگ بودن عرصه رقابت در هر فعالیتی ، مقوله برندینگ و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شروع پروسه برند سازی موفق 1

برندینگ و برندسازی که هدف بسیاری از شرکت ها و تجارت ها است چگونه فراهم خواهد آمد . برندینگ هدف خود را , شناسایی خدمات و محصول شرکت شما به مشتریان به منظور افزایش درآمد ساخته است . تصور نمایید که فرد با توجه به نیاز و خواسته خود نام شرکت و محصول شما را به ذهن آورد.

با این شرایط بازاریابی اینترنتی و سود شما مرز بی نهایتی را به خود جلب می نماید و حال این سوال مطرح می گردد که پروسه برندینگ و برندسازی را چگونه برای کسب وکار خود آغاز نمایید؟ که امروزه برندینگ در دنیای اینترنتی و مجازی یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان کسب و کار ها بشمار می آید که نخستین قدم در برندینگ در دنیای اینترنت طراحی سایت می باشد .

 

نخستین گام : تعریف برندینگ

اولین گام در برندسازی , یافتن پاسخ این پرسش می باشد که برند شما به چه معنا و مفهومی است ؟ شاید بسیار دیده باشید که صاحبان برندها و کسب و کارها شعاری را برمی گزینند که در واقع تعریفی از برند آنها است . این شعار در واقع همان شعاری است که در ذهن کاربر از برند شما برجا خواهد ماند و ایدئولوژی خاص از برند شما را بیان می نماید .


دومین گام : ویژگی های بارز برند
در این مرحله از برندینگ می بایست روی ویژگی های بارز محصول و برند خود تمرکز نمایید . محصول شما چه وجه تمایز خاصی به نسبت سایر برندهای رقیب و شرکت ها دارد؟ با توجه نمودن بر روی امتیازات برتر خود می توانید نقاط قوتی را برای برند خود و نیز بازاریابی خود بیابید . بدانید مشتریان شما در جستجوی چه محصول و خدماتی هستند . مشتری خود را درک نموده و نیاز و خواسته او را شناسایی نمایید .


سومین گام : آگاه نمودن کارکنان
پرسنل خود را در خصوص برندینگ و پروسه برندسازی آگاه نمایید زیرا پرسنل شما اولین کسانی هستند که با مردم در ارتباط اند. 


چهارمین گام : به عموم شناساندن
برند و هویت خود را به عموم معرفی نمایید که برای این امر روش های متعددی وجود دارد نظیر شبکه های اجتماعی ، رسانه های عمومی معمولا محیط هایی هستند که با تعداد کاربران بسیاری سروکار دارند. در نتیجه معرفی برند و هویت در رسانه های عمومی مانند مجلات ، تلویزیون و رادیو می تواند ابزار تبلیغاتی مناسبی باشد , همچنین شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ، توییتر ، فیس بوک نیز محیط های مناسبی جهت تبلیغات خواهند بود که با اشتراک گذاشتن محتوای موجود در طراحی سایت خود می توانید بسیار مقتدرانه عمل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.