-
ایمیل مارکتینگ
سهشنبه 17 فروردین 1395 12:45
روش تبلیغات در قالب ایمیل و یا ایمیل مارکتینگ یکی از روش های قدیمی در دنیای بازاریابی می باشد که برخی افراد قدمت آن را از زمان پیدایش اینترنت می دانند و از آن زمان تا کنون تکنیک ها و روش های متفاوتی برای بهینه بودن ارائه گردیده . که عملکرد این روش به این صورت است که سازمان با ایمیل هایی که از افراد و یا مشتریان در...
-
برندینگ کارفرما
یکشنبه 15 فروردین 1395 18:56
مینچنگتون یکی از کارشناسان صاحب نظر در امر بازار یابی بر این نظر است که نیمی از موفقیت برندینگ هنر و نیمی دیگر را علم تشکیل می دهد که شامل جذب ، به کارگیری و حفظ تلاشهایی است که با هدف بهبود تصویر کلی شرکت صورت می گیرد . و اهداف برندینگ را به صورت زیر بیان می نماید : حس مالکیت باید میان کارکنان رواج یابد که موجب...
-
رنگ ها در طراحی لوگو
سهشنبه 25 اسفند 1394 11:47
در دنیای برندینگ و طراحی لوگو ، از رنگهای مختلفی می توان استفاده نمود . اما برند کمپانی های متفاوت با سالهای اخیر موجب شده که انتخاب رنگ ، محدودتر شود . بعنوان نمونه زمانی که شما قصد استفاده از رنگ گرم در طراحیتان را دارید ، اولین ایده ای که به ذهنتان خطور می نماید نارنجی کاترپیلار یا قرمز وینیستونی ی باشد . آیا تا به...
-
فرآیند تحقیقات بازاریابی
پنجشنبه 20 اسفند 1394 12:43
معنی لغوی تحقیق یعنی بررسی کامل موضوع به گونهای منظم و مدون و بر اساس روشهای آماری ، دیداری و ... که به منظور کسب اطلاعات یا کشف اصول وابسته به آن صورت می پذیرد . با توجه به این تعریف ، تحقیقات بازاریابی از روش های بصری ، منظم و مدون که از طریق آن اطلاعات لازم و مناسب جهت تصمیمگیری مدیر بازاریابی فراهم می آید. ۱)...
-
برندینگ 360 درجه
سهشنبه 18 اسفند 1394 12:28
استراتژی های برندینگ ، ملزم به بررسی و شناسایی دقیق فرصت های بوجود آمده در کسب و کار است . هنگامی که به بررسی جامع برندینگ می پردازیم به کلمه برندینگ 360 درجه می رسیم . در حقیقت برند تصور حقیقی از فعالیت هایی می باشد که تجارت شما از خود به نمایش می گذارد . یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند در برندینگ 360 درجه می تواند حافظ...
-
دفتر کار مجازی
شنبه 15 اسفند 1394 09:56
دفتر کار مجازی در حقیقت یک مرکز تلفن بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی تقریبا بی نیاز می سازد . البته این دستگاه جایگزین بسیار مناسب دستگاه های سانترال فعلی نیز می باشد . امکانات دفتر کار مجازی را در ذیل لیست نموده ایم . 1 ) دفتر کار مجازی و امکانات تلفنی آن : الف ) منشی هوشمند چند...
-
طراحی دوباره لوگو و پیامدهای آن
یکشنبه 9 اسفند 1394 15:31
طراحی دوباره لوگوی کمپانی همیشه با موفقیت و رضایت مشتریان همراه نبوده به همین دلیل باید حساسیت خیلی زیادی در طراحی مجدد لوگو به خرج داد حتی بیشتر از طراحی اولیه . در این مقاله به یک سری از کمپانی های بزرگ و مطرح دنیا می پردازیم که در دو سال اخیر با بروز آوری لوگوی خود با شکست و عدم رضایت مخاطبان مواجه شده اند ، اشاره...
-
طراحی سایت و پورتال سازمانی
جمعه 7 اسفند 1394 16:17
طراحی سایت و یا طراحی پورتال امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , طراحی سایت و داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که تیم با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت و پورتال را در اختیار شما قرار می دهد لازم به...
-
تاریخچه برندینگ در ایران
چهارشنبه 5 اسفند 1394 17:28
حیوانات سمبل تجارت مهمترین دوره اقتصاد و تجارت در ایران به سال های 1340 تا 1350 باز می گردد . در حقیقت انقلاب مشروطه ، شروع ورود اطلاعات نو به ایران و ارتباط با جوامع دیگر بود زیرا مشروطه زمینهای برای پیشرفت فضاهای فرهنگی ایجاد کرد. تحول فرهنگی را می توان از ابتدای شروع حاکمیت پهلوی دانست . از سال 1304 الی سال 1320...
-
شروع پروسه برند سازی موفق 3
دوشنبه 3 اسفند 1394 18:31
در قسمت 1 و 2 در رابطه با اقدامات ابتدایی پروسه برندسازی به صورت مفصل بحث شد . در این قسمت به گام های نهایی این مقوله می پردازیم . نهمین گام : تبلیغات بنری در وب سایت های معروف تبلیغات در حقیقت روشی جهت شناساندن برند و هویت سازمان تجاری شما به عموم مردم می باشد. بنرها ، تبلیغات متنی ، رپورتاژ آگهی و ... روش های...
-
شروع پروسه برند سازی موفق 2
یکشنبه 2 اسفند 1394 16:55
در مرحله قبل در مورد گام های ابتدایی شروع پروسه برندینگ بحث و گفتگو شد . در این مقاله قصد داریم به گام های بعدی پروسه برندسازی موفق بپردازیم . پنجمین گام : طراحی لوگو و نشانه لوگو در حقیقت تصویری از برند شما در ذهن افراد ایجاد می نماید . طراحی لوگو و خلق یک طرح گرافیکی زیبا برای آن می تواند اعتبار و هویت معتبری به...
-
شروع پروسه برند سازی موفق 1
شنبه 1 اسفند 1394 11:39
برندینگ و برندسازی که هدف بسیاری از شرکت ها و تجارت ها است چگونه فراهم خواهد آمد . برندینگ هدف خود را , شناسایی خدمات و محصول شرکت شما به مشتریان به منظور افزایش درآمد ساخته است . تصور نمایید که فرد با توجه به نیاز و خواسته خود نام شرکت و محصول شما را به ذهن آورد. با این شرایط بازاریابی اینترنتی و سود شما مرز بی...
-
تعریف دفتر کار مجازی
سهشنبه 27 بهمن 1394 14:19
دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی چیست ؟ ما تمام زیر ساخت های کسب و کار شما را فراهم ساخته ایم . از این پس شما فقط به کسب کار خود بیاندیشید . یک دفتر کار همراه برای مدیریت کسب کارتان , یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان , یک پنل ارسال پیام تلگرام و یک پنل ارسال SMS برای تبلیغ کسب و کارتان . خوب , فقط کافیست شروع کنید...
-
خلق برند موفق
شنبه 24 بهمن 1394 09:37
سه روش موثر جهت ایجاد برند موفق : مقوله برندسازی میبایست در کلیه طرحهای کسب وکار علاوه بر سایر بخشها مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت، این مقاله چگونگی بکارگیری برند را به شیوه استراتژیک و از طریق شرکت موردنظر در طی زمان تعیین میکند. بطور کلی، استراتژی موفق برندسازی همواره نشان دهنده یک یا دو خصوصیت بارز از محصولات...
-
معرفی کامل برندینگ
دوشنبه 19 بهمن 1394 12:58
اگر بخواهیم دلایل پیشرفت یک سازمان را ارزیابی نماییم ، میتوانیم به وضعیت برند آن سازمان توجه نماییم که آیا محصولات این کارخانه یک برند شناخته شده است یا خیر ؟ بازخوردها در رابطه با برندش چگونه بوده است ؟ برندسازی یا برندینگ (Branding) پروسه ایی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف...